Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Το ΦΕΚ της σύστασης της εταιρείας με διαχειριστή τον Ηλία Θεοδώρου



Συνεπείς στην υποσχέση μας πως θα παρουσιάσουμε στοιχεία γύρω από την υπόθεση του ασυμβιβάστου του Γενικού Γραμματέα του Δήμου Ηρακλείου Αττικής, κ. Ηλία Θεοδώρου, το www.xtypos.gr  παρουσιάζει το πρώτο έγγραφο-φωτιά. Πρόκειται για το Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ) στις 14 Απριλίου 2003, αριθμός 2935. Μέσα στα περιεχόμενα βλέπουμε τη σύσταση εταιρείας περιορισμένης ευθύνης με την επωνυμία “Europlace Σύμβουλοι” και το δ.τ. “Europlace ΕΠΕ” με έδρα στην οδό Μαιάνδρου της Αθήνας.

 
Ως σκοπός της εταιρείας αναφέρεται “η παροχή κάθε μορφής υπηρεσιών προς τις επιχειρήσεις του ιδιωτικού, δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα και Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (α' και β' βαθμού και η υποστήριξή τους στον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους”. Πηγαίνοντας στο τμήμα των διαχειριστών-εκπροσώπησης της εταιρείας βλέπουμε ότι η διαχείριση-εκπροσώπηση της εταιρείας έχει ανατεθεί στον κ. Ηλία Θεοδώρου που έχει και ποσοστο 33,3% της εταιρείας.
Και έπεται συνέχεια...
 
Αναρτήθηκε από xtypos.gr

Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Τα καμώματα της νύκτας τα βλέπει η μέρα και γελά



Αίσθηση προκάλεσε η καταγγελία, κατά τη διάρκεια του προηγούμενου δημοτικού συμβουλίου, εκ μέρους του κ. Κολοβού (Ένωση  Εργατοϋπαλλήλων “Ηρακλής”), πως δίνονται αποζημιώσεις για νυχτερινή απασχόληση σε εργαζόμενους που δεν τις δικαιούνται. Αμέσως ζήτησαν εξηγήσεις από τον κ. Κολοβό αρκετοί Σύμβουλοι με τον ίδιο να ζητάει από τη διοίκηση να κάνει έναν έλεγχο.
Ο Γ.Γ. του δήμου κ. Ηλίας Θεοδώρου, αντέδρασε ομολογουμένως άμεσα, πλην όμως προς εντελώς λάθος κατεύθυνση.  Ζήτησε εγγράφως την αμέσως επόμενη ημέρα από τον κ. Κολοβό να του πει ονόματα.  Πληροφορίες ότι του ζήτησε να εμφανιστεί με κουκούλα στο αμαξοστάσιο ελέγχονται ως ανακριβείς.  Το πολύ απλό το οποίο θα μπορούσε να κάνει ο Γ.Γ. ήταν να πάρει την λίστα ο ίδιος με τα νυκτερινά και να δει ποιοι όντως δούλεψαν και ποιοι όχι και όχι να προβοκάρει τον εκπρόσωπο των εργαζομένων να μετατραπεί σε ΑΡΤΕΜΗ (Μάτσα εννοούμε)… Δεν είναι αυτός ο ρόλος του. ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
Όσο για την στάση του αρμοδίου αντιδημάρχου… για άλλη μια φορά έδειξε ότι δεν διαθέτει πολιτικά αντανακλαστικά (όπως την άλλη φορά που είπε δεν σας είπα μαλάκες, απλά μιλούσα με καταστηματάρχη και του είπα «κοίτα τι τραβάμε», την ώρα που δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης δήλωναν την αντίθεσή τους στην μάλλον χαριστική μείωση των τελών κοινοχρήστων για πέντε καταστηματάρχες της πλατείας).  Αντί λοιπόν ο αντιδήμαρχος να ενδιαφερθεί για την διερεύνηση και την επίλυση του θέματος (επιστροφή παρανόμων νυκτερινών), φαίνεται πως αυτό που τον ένοιαζε ήταν το ότι βγήκε δημόσια ένα τέτοιο θέμα, στον τομέα ευθύνης του.   «Θα έπρεπε πρώτα να είχατε ενημερώσει τη διοίκηση !!!» είπε στον κ. Κολοβό ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, κ. Γιάννης Κεσκινίδης.  Λες και ο εκπρόσωπος των εργαζομένων έθεσε το θέμα προς λαϊκή κατανάλωση στο καφενείο της γειτονίας του ή λες και το δημοτικό συμβούλιο δεν είναι χώρος επίσημης και θεσμικής ενημέρωσης.
Θα περιμένουμε να δούμε τι έγινε τελικά (τώρα που τελικά ενημερώθηκε η διοίκηση) με τα μαϊμού νυκτερινά.  Ευρέθησαν ή όχι ? Και αν ευρέθησαν επεστράφησαν ?  Ποιοι υπέγραψαν για την χορήγησή τους ?


Ο  δημότης

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

“Κατασπατάληση πόρων σε ημετέρους”



Ζήτημα για την απασχόληση συμβούλων στην δημοτική επιχείρηση του Δήμου Ηρακλείου Αττικής ΚΕΑΕΔΗΑ (πρώην ΔΕΤΕΗΑ) θέτει η δημοτική παράταξη “Ηράκλειο Ανθρώπινη Πόλη”, ο επικεφαλής της οποίας κ. Νίκος Μπάμπαλος έθεσε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο (σ.σ. θα έχουμε ρεπορτάζ στο www.xtypos.gr από τη συζήτηση που έγινε εκεί) θέτοντας ερωτήματα για τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν και καταγγέλοντας κατασπατάληση πόρων σε μια δύσκολη εποχή.
Λίγες ημέρες μετά τη συνεδρίαση η παράταξη εξέδωσε και δελτίο τύπου για το θέμα στο οποίο αναφέρει τα εξής: 
“Στις 7 Μαρτίου καταθέσαμε έγγραφο αίτημα περί χορήγησης εγγράφων προς την κα Πρόεδρο Δ.Σ. της δημοτικής επιχείρησης  Κ.Ε.Α.Ε.Δ.Η.Α., με την οποία  ζητούσαμε τις Αποφάσεις των αρμοδίων οργάνων της επιχείρησης από την 1-1-2011 έως και την ημέρα εκείνη, που αφορούσαν σε συμβάσεις έργου, παροχής υπηρεσιών, καθώς και κάθε είδους πρόσληψης ή διορισμού προσωπικού (ενδεικτικά: πρόσληψης συμβούλων, με κάθε σχέση εργασίας κλπ), καθώς επίσης και αντίγραφα των συμβάσεων αυτών.
Μετά την πάροδο ενός περίπου μηνός από την αίτηση και την προφορική όχληση, εντέλει,  λάβαμε απάντηση στις 3 Απριλίου , η οποία μας παρέπεμπε, για τις πληροφορίες που ζητούσαμε στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ.  Μπαίνοντας λοιπόν στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ διαπιστώσαμε, μεταξύ άλλων, τα εξής:
-  Την άνευ ημερομηνίας Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της επιχείρησης (που λήφθηκε  προφανώς το αργότερο ήδη από τον Οκτώβριο του 2011) περί  σύναψης έργου με τον Ηλία Θεοδώρου του Γεωργίου (μετέπειτα προσληφθέντα ως Γ.Γ. του δήμου) « για το έργο της συμβουλευτικής υποστήριξης σε θέματα οργάνωσης (θέματα οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας, καθηκοντολόγιο, διάθρωση προσωπικού). Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται πέντε (5) μηνών, ήτοι από 01/11/2011 μέχρι και 31/12/2011 (δηλαδή δύο και όχι πέντε μήνες). Η αμοιβή του εργολάβου συνολικά ορίζεται εις το ποσό των πέντε χιλιάδων (5.000) ΕΥΡΩ.»
-  Την από 6-12-2011 Απόφαση του Δ.Σ. της επιχείρησης περί σύναψης συμβάσεως έργου της ΚΕΑΕΔΗΑ ΑΕ με τον Γεώργιο Τέντη, ως Σύμβουλο Οργάνωσης και Ανάπτυξης, με χρονική διάρκεια της συμβάσεως από 1.1.2012 έως 31.12.2012 και συνολική αμοιβή είκοσι δύο χιλιάδες πεντακόσια ΕΥΡΩ (22.500 ευρώ) (πλέον ΦΠΑ).
Αμφότερες οι ανωτέρω Αποφάσεις αναρτήθηκαν στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ την 3-4-2012, δηλαδή ακριβώς την ημέρα που λάβαμε σχεδόν επιτιμητικά την απάντηση που μας παρέπεμπε στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ και μετά από αρκετούς μήνες από την λήψη τους, παρά το γεγονός ότι ο νόμος επιβάλει την «αμελλητί» ανάρτηση όλων των αποφάσεων.
Κατόπιν αυτών ανέκυψαν ορισμένα πολύ εύλογα ερωτήματα, τα οποία έθεσε στη συνεδρίαση του Δ.Σ. του δήμου της 4-4-2012 ο επικεφαλής της παράταξης κ. Νίκος Μπάμπαλος:
Για ποιον λόγο η τόσο μεγάλη καθυστέρηση στην ανάρτηση των αποφάσεων στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ και τι σκοπιμότητα αυτό εξυπηρετεί ;
Εκτός από τις Αποφάσεις Ανάθεσης έργου, έχουν υπογραφεί οι σχετικές συμβάσεις ; Αν όχι γιατί ; Αν ναι γιατί δεν αναρτήθηκαν στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ ;
Ποια «θέματα οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας, καθηκοντολόγιο και διάθρωση προσωπικού » καλείται να χειριστεί ο κ. Θεοδώρου – και κατ’ επέκταση και ο κ. Τέντης, του οποίου το αντικείμενο της σύμβασης είναι παρεμφερές - όταν είναι γνωστό ότι η ΚΕΑΕΔΗΑ έχει μόλις ένα 1 άτομο προσωπικό, το οποίο μάλιστα βρίσκεται προ του σταδίου της συνταξιοδότησης… ;
Η διάρκεια της σύμβασής του κ. Θεοδώρου ήταν τελικά για δύο ή για πέντε μήνες ;
Είναι δεοντολογικά ορθό να ανατίθεται, με απευθείας ανάθεση, έργο – αμφίβολης χρησιμότητας – στον αμέσως μετέπειτα (29-12-2011) τοποθετούμενο  ως Γενικό Γραμματέα του Δήμου ;
Μήπως το γεγονός ότι ανατέθηκε από τον δήμο στην ως άνω επιχείρηση το πρόγραμμα jessica κατά την συνεδρίαση της 4-4-2012 του Δ.Σ. του δήμου – παρά την ρητή δέσμευση του ιδίου του Δημάρχου ότι δεν πρόκειται να ληφθεί Απόφαση και ότι απλά θα γίνει ενημέρωση – σχετίζεται με τα παραπάνω ;
Ποιος θα διαχειριστεί το ¨αναπτυξιακό πρόγραμμα Jessica¨; Ο ένας μόλις εργαζόμενος της ΚΕΑΕΔΗΑ, την ¨διάρθρωση¨ του οποίου ανέλαβε ο κ. Θεοδώρου ή μήπως ο Σύμβουλος Ανάπτυξης κ. Τέντης ;  Με ποια διαδικασία; Μήπως πάλι με απευθείας αναθέσεις ;
Επ’ αυτών και πλείστων άλλων ερωτημάτων που τέθηκαν αλλά και που ευλόγως δημιουργούνται από τις παραπάνω αποφάσεις, ο κ. Δήμαρχος περιορίστηκε να απαντήσει ότι ο κ. Θεοδώρου είναι ένας πολύ καλός συνεργάτης, εργάζεται σκληρά και τα αποτελέσματα της δουλειάς του θα φανούν σύντομα (απάντηση απολύτως άσχετη με τα τεθέντα ερωτήματα ! ).
Η Παράταξή μας καταγγέλλει τις παραπάνω πρακτικές της διοίκησης του δήμου, οι οποίες κατατείνουν στην δημιουργία άσκοπων εξόδων.  Δηλώνουμε ότι θα παρακολουθούμε τα παραπάνω θέματα από κοντά και ότι θα διερευνήσουμε όλες τις πτυχές αυτών.  Έχουμε ήδη εγγράφως ζητήσει από την κα Πρόεδρο της ΚΕΑΕΔΗΑ και αναμένουμε με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να μας χορηγηθεί το αποτέλεσμα του «εκπονηθέντος έργου», το οποίο ανέλαβε ως εργολήπτης ο κ. Θεοδώρου, αναφορικά με τα « θέματα οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας, καθηκοντολόγιο και διάθρωση προσωπικού » της ΚΕΑΕΔΗΑ του ενός εργαζομένου…
Σε εποχές τραγικά δύσκολες οικονομικά, όπου οι πολίτες καθημερινά δοκιμάζονται, δεν υπάρχει το παραμικρό περιθώριο για κατασπατάληση πόρων, ή περιττές δαπάνες και μάλιστα σε «ημετέρους».
Τέλος απευθυνόμενοι προσωπικά στο κ. Βλασσόπουλο του λέμε:
"Δεν έχετε το δικαίωμα κύριε Δήμαρχε, όταν διαχειρίζεστε δημόσιο χρήμα, να μην απαντάτε στα ζητήματα που τίθενται.  Επειδή λοιπόν στο δημοτικό συμβούλιο δεν πήραμε απάντηση σας ξαναθέτουμε τα παραπάνω ερωτήματα, ευελπιστώντας να απαντηθούν αυτή την φορά”.

Αναρτήθηκε από xtypos on line

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ κ. ΔΗΜΑΡΧΕ !!!


Σε πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο του δήμου Ηρακλείου (13-3-2012), με αφορμή το θέμα της μείωσης των τελών μίσθωσης κοινοχρήστων χώρων, την οποία είχαν ζητήσει με αίτησή τους πέντε καταστηματάρχες της πλατείας, δημιουργήθηκε θερμό επεισόδιο μεταξύ του αντιδημάρχου κ. Κεσκινίδη και της Παράταξης Ηράκλειο Ανθρώπινη Πόλη, όταν ο δημοτικός σύμβουλος κ. Τσεκούρας σε οργισμένο ύφος ανέφερε στο δημοτικό συμβούλιο ότι ο αντιδήμαρχος κ. Κεσκινίδης απεκάλεσε, στον διάδρομο όπου συνομιλούσε με κάποιον εκ των ενδιαφερομένων καταστηματαρχών, δημοτικούς συμβούλους της αντιπολίτευσης, οι οποίοι διαφωνούσαν με την μείωση, με υβριστική φράση.  Ο Κ. Κεσκινίδης ανταπάντησε ότι δεν είπε την συγκεκριμένη φράση αλλά είπε … επί λέξει «Είδες τι τραβάμε…» !!!  Στο όλο θέμα δόθηκε συνέχεια με την παράταξη του κ. Μπάμπαλου να βγάζει αιχμηρή ανακοίνωση (βλέπε προηγούμενη ανάρτησή μας με ημερομηνία 21-3-2012) και να χρεώνει στον ίδιο τον δήμαρχο το ύφος και την συμπεριφορά του αντιδημάρχου του.
            Σημείωση δική μας:  Εκτιμούμε ότι το πλέον κατακριτέο στην συμπεριφορά του αντιδημάρχου κ. Κεσκινίδη δεν είναι το «ΜΑΛΑΚΕΣ», που του αποδίδεται ότι είπε, αλλά το ότι – όπως ομολογεί ο ίδιος - συζητά με καταστηματάρχη, που ζητά μείωση για την πάρτη του τελών χρήσης κοινοχρήστων χώρων και δίκην απολογίας ή σε προσπάθεια εξευμενισμού του λέει « ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ; …!!!».
            Τι ακριβώς τραβάτε δηλαδή κύριε Κεσκινίδη ;  Δεν σας αφήνουν να μειώσετε τα τέλη στους καταστηματάρχες ; Και γιατί «τραβάτε» κάτι, τους το είχατε τάξει ;
Το δημοτικό συμβούλιο λοιπόν με μόνες τις ψήφους της πλειοψηφίας (Βλασσόπουλος) μείωσε τα παραπάνω τέλη για τους πέντε (5) καταστηματάρχες της πλατείας.  Κοιτώντας όμως την σχετική αίτηση (βλ. παρακάτω) τι διαπιστώνουμε ;  Στην μια από τις αιτούσες εταιρείες (ΜΚΒ ΕΣΤΙΑΣΙΣ ΕΠΕ) εταίρος είναι ο κ. Μήνας (δημοτικός σύμβουλος του κ. Βλασσόπουλου – αντιδήμαρχος οικονομικών του κ. Γεωργόπουλου).  Η άλλη εταιρεία (Π. ΜΠΙΚΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.) είναι μισθώτρια σε καφετέρια ιδιοκτησίας του κ. Καρρά (έτερος δημοτικός σύμβουλος του κ. Βλασσόπουλου).  Βέβαια, για να είμαστε ακριβείς, να σημειώσουμε εδώ ότι και οι δύο πιο πάνω δημοτικοί σύμβουλοι απείχαν της ψηφοφορίας επί του συγκεκριμένου θέματος.  Αυτό όμως από μόνο του ως γεγονός απλώς δεν ενεργοποιεί νομικές συνέπειες εις βάρος τους και δεν καθιστά ακυρώσιμη την απόφαση, γιατί κατά τα άλλα το πολιτικό θέμα είναι τεράστιο.
            Όταν η διοίκηση Βλασσόπουλου αρνείται να μειώσει τα δημοτικά τέλη για τους κατοίκους – τα οποία είναι από τα πιο υψηλά στην Αττική – και μειώνει τα τέλη μίσθωσης κοινοχρήστων χώρων για πέντε επιχειρήσεις, οι δύο από τις οποίες σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με δημοτικούς της συμβούλους, τροποποιώντας μάλιστα κανονιστική απόφαση που έχει λάβει μόλις προ 2-3 μηνών, υπάρχει ΘΕΜΑ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ.
            Μπορεί να μας απαντήσει ο κ. Βλασσόπουλος τι ψήφισαν στην δημοτική του ομάδα οι δύο πιο πάνω άμεσα εμπλεκόμενοι δημοτικοί του σύμβουλοι, οι οποίοι απείχαν της ψηφοφορίας στο δημοτικό συμβούλιο,  όταν ήρθε το θέμα;
            Μπορεί να μας απαντήσει ο κ. Καρράς πόσο είναι το ενοίκιο που εισπράττει για την συγκεκριμένη καφετέρια ;
            Μπορεί να μας πει εάν μείωσε αντίστοιχα το ενοίκιο που εισπράττει, κατά ποσοστό ανάλογο με το ποσοστό της μείωσης των τελών κοινοχρήστων χώρων, το οποίο ψήφισε η δημοτική ομάδα στην οποία συμμετέχει ;
            Αν δεν προέβη σε σχετική μείωση, μήπως, το γεγονός της οικονομικής ελάφρυνσης του μισθωτή του, λόγω της μείωσης που του έκανε ο δήμος για τους κοινόχρηστους χώρους, μπορεί να χρησιμεύσει ως επιχείρημα του ιδίου για να αποκρούσει τυχόν αξίωση του μισθωτή για μείωση και του (κατά πληροφορίες αρκετά υψηλού) ενοικίου που εισπράττει ;
            Μήπως θα πρέπει να ανακαλέσουμε στη μνήμη μας τις βαρύγδουπες εξαγγελίες της ΑΚΕΠ περί απομάκρυνσης των παραγκών και των μόνιμων κατασκευών από την πλατεία, οι οποίες όχι μόνο δεν έφυγαν αλλά πλήρωσε και από πάνω ο δήμος για να τους τις φτιάξει καλύτερες (το δε σκραπ το έδωσε σε γύφτους χωρίς να το πληρωθεί !!)
            Μήπως ξετυλίγεται σιγά σιγά το κουβάρι και αποκαλύπτεται τίνος τελικά πολιτικός εκφραστής είναι η σημερινή διοίκηση ;

Ακολουθούν:
-          Η με αρ. πρωτ. 2342/21-2-2012 αίτηση τον πέντε καταστηματαρχών προς τον δήμο
-          Απόσπασμα από το υπ’ αρίθμ. 496/10-2-2011 ΦΕΚ (ΤΑΕ&ΕΠΕ)



Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

ΔΣ Ηρακλείου στις 3-4-2012



Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010, σας προσκαλούμε σε Τακτική Συνεδρίαση που θα γίνει στις 3-4-2012 ημέρα ΤΡΙΤΗ και ώρα 19:00 στην αίθουσα των Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, με θέματα Ημερήσιας Διάταξης τα εξής:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ
ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΗΜ.ΣΜΒΟΥΛΙΟΥ 22/28-6-2011, 25/26-7-2011,
27/30-8-2011, 28/20-9-2011, 30/25-10-2011.
1.Ανάθεση ελέγχου Ισολογισμού διαχειριστικού έτους 2011 του Δήμου Ηρακλείου Αττικής σε ορκωτό-ελεγκτή λογιστή.
2.Ορισμός νέων εκπροσώπων στο Διοικητικό Συμβούλιο του Νομικού Προσώπου.
3.Εγκριση Α΄ Αναμόρφωσης προυπ/σμού Εσόδων-Δαπανών του οργανισμού Προσχολικής Αγωγής και Κοινωνικής Μέριμνας Ηρακλείου Αττικής Ν.Π.Δ.Δ για το οικονομικό έτος 2012.
4.Συγκρότηση επιτροπής Διενέργειας και Αξιολόγησης Προμηθειών σύμφωνα με το άρθρο 46 του ΕΚΠΟΤΑ και του Ν. 3463/2006,για το έτος 2012, για τα ΝΠΔΔ Α΄βάθμια Σχολική Επιτροπή και Β΄ Σχολική Επιτροπή.
(Πρακτικό διενέργειας κλήρωσης για την συγκρότηση επιτροπών διενέργειας αξιολόγησης & παραλαβής προμηθειών καθώς και για τον ορισμό επιτροπών παραλαβής υπηρεσιών έτους 2012 που αφορά τα θέματα 5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16 βρίσκεται στο Γραφείο Δημ. Συμβουλίου από όπου μπορείται να ενημερωθείται).
5.Συγκρότηση επιτροπής διενέργειας διαγωνισμών για προμήθειες τεχνικού αντικειμένου και αξιολόγησης αποτελεσμάτων των διαγωνισμών και απευθείας ανάθεσης για το έτος 2012.
6. Συγκρότηση επιτροπής διενέργειας διαγωνισμών για προμήθειες ηλεκτρομηχανολογικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού και αξιολόγησης αποτελεσμάτων των διαγωνισμών και απευθείας ανάθεσης για το έτος 2012.
7.Συγκρότηση επιτροπής διενέργειας διαγωνισμών για λοιπές προμήθειες και προμήθειες αναλωσίμων και αξιολόγησης αποτελεσμάτων των διαγωνισμών και απευθείας ανάθεσης για το έτος 2012.
8.Ορισμός μελών «Επιτροπής παραλαβής έργων άνω των 5.870,00 Ε» για το έτος 2012.
9. Ορισμός μελών «Επιτροπής παραλαβής έργων κάτω των 5.870,00 Ε» για το έτος 2012.
10. Συγκρότηση επιτροπής παραλαβής προμηθειών αναλωσίμων και λοιπών προμηθειών για το έτος 2012.
11. Συγκρότηση επιτροπής παραλαβής προμηθειών τεχνικού αντικειμένου για το έτος 2012.
12. Συγκρότηση επιτροπής παραλαβής προμηθειών ηλεκτρομηχανολογικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού για το έτος 2012.
13. Συγκρότηση επιτροπής παραλαβής προμηθειών –υπηρεσιών που ενσωματώνονται σε έργα, εργασίες, μεταφορές, υπηρεσίες κ.λ.π του άρθρου 67/ΠΔ 28/80 για το έτος 2012.
14. Συγκρότηση επιτροπής παραλαβής προμηθειών –υπηρεσιών που ενσωματώνονται σε Η/Μ έργα, εργασίες, μεταφορές, υπηρεσίες κ.λ.π του άρθρου 67/ΠΔ 28/80 για το έτος 2012.
15. Συγκρότηση επιτροπής παραλαβής προμηθειών –υπηρεσιών για επισκευή και συντήρηση οχημάτων του άρθρου 67/ΠΔ 28/80 για το έτος 2012.
16.Αντικατάσταση του Προέδρου της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας.
17.Ορισμός μελών στο Πρωτοβάθμιο και Δευτεροβάθμιο συμβούλιο επιθεώρησης κινηματοθεάτρων & παρεμφερών επιχειρήσεων, για το έτος 2012.
18.Kαθορισμός κατηγοριών και κλάδου για την πρόσληψη πέντε (5) ατόμων, με σύμβαση μίσθωσης έργου δώδεκα (12) μηνών στο ΚΕΠ.
Σχετ.1) Την υπ’ αριθμ. οικ. 1753/1671/13-1-2012 (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ) απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής.
19.Συμμετοχή του Δήμου στο πρόγραμμα jessica.
20.Χορήγηση παροχής γάλακτος σε χρήμα για το διάστημα από 12/5 έως 17/8/2011.
21.Συζήτηση και λήψη απόφασης για εκμίσθωση του θερινού δημοτικού κινηματογράφου «ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ».
22.Παράταση μίσθωσης στο οίκημα της οδού Καλαβρύτων 20 στην περιοχή ΨΑΛΙΔΙ του Δήμου μας ιδιοκτησίας Α. Παναγιωτοπούλου για στέγαση γραφείων και αποθήκης της Υπηρεσία Περιβάλλοντος.
23.Εγκριση πορίσματος Ε.Δ.Ε και λήψη απόφασης για εγγραφή τιμολογίων στον προϋπολογισμό οφειλομένων του έτους 2012.
24.Προτεινόμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την υποπεριοχή Α του Παλαιού Ηρακλείου (Λ.Πλαπούτα, Ηρακλείου, Αττικής Οδού, Κύμης).
(AYTO TO ΘΕΜΑ ΕΙΧΕ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 3ο ΔΣ/24-1-2012)
25.Εγκριση παράτασης προθεσμίας του έργου «Αναζωογόνηση περιοχών πρασίνου, κοινοχρήστων χώρων και ήπιων αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου Ηρακλείου» ΑΜ 49/08 (κωδ. ΟΠΣ 215929).
26.Προμήθεια 280 Δωροεπιταγών συνολικής αξίας 14.000 Ε για την ενίσχυση των οικονομικά ασθενέστερων οικογενειών του Δήμου, ενόψει της εορτής του Πάσχα.
27.Εγκριση κοπής δέντρων σε διάφορα σημεία του Δήμου.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΑΡΜΑΚΗΣ

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Ηράκλειο Αττικής: Δήμος της κλωτσοπατινάδας;



Τελικά κάποια πράγματα δεν αλλάζουν. Και δεν είναι ότι χρειάζονται χρήματα για να αλλάξουν, οπότε εφόσον δεν υπάρχουν χρήματα, δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Δεν αλλάζουν λόγω νοοτροπίας και οργάνωσης.
Τηλέφωνο (το τρίτο ή το τέταρτο) από το Δήμο Ηρακλείου: «Την Δευτέρα 26 Μαρτίου 12 το μεσημέρι με 2.30 να έρθετε Κουντουριώτου και Νεότητας να παραλάβετε την ποσότητα με τις πατάτες που δηλώσατε. Να έρθετε εκείνο το διάστημα, γιατί έχουμε «σπάσει» τον κόσμο για να μην πέσουν όλοι μαζί».
Δευτέρα 26 Μαρτίου, ώρα 1 το μεσημέρι, στην Κουντουριώτου και Νεότητας. Μια διπλή νταλίκα, 3-4 τσουβάλια πατάτες και μια σειρά 4-5 ανθρώπων. Ερώτηση: «Συγγνώμη, μας ειδοποίησαν από τον Δήμο να έρθουμε 12 με 2.30 να παραλάβουμε τις πατάτες που είχαμε δηλώσει». Απάντηση: «Τι να σας πω δεν ξέρω. Οι πατάτες έχουν τελειώσει. Αυτές εδώ που μείνανε τις δίνουμε 7 ευρώ το τσουβάλι εδώ στον κόσμο που περιμένει επειδή είχαν ένα μικρό πρόβλημα μερικές και ήταν παγωμένες».
Συμπέρασμα:
1) Το χαρτάκι αποκτά μουσειακή αξία και κορνιζάρεται ως δείγμα οργάνωσης του Δήμου Ηρακλείου Αττικής.
2) Προφανώς ο Δήμος Ηρακλείου υπέκυψε στη λογική της κλωτσοπατινάδας και όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε. Όσοι εμπιστεύτηκαν την οργάνωση του Δήμου Ηρακλείου πήραν ξέρετε τι.
3) Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τελικά –εξ’ αιτίας αυτής της καταπληκτικής οργάνωσης- πόσο κόστισαν τα 3-4 τηλεφωνήματα που έγιναν περίπου σε 1000 ενδιαφερόμενους.
4) Εννοείται ότι οι εθελοντές εξαιρούνται απ’ όλο αυτό το οργανωτικό μπάχαλο, αφού οι άνθρωποι προσέφεραν πολλά και χωρίς κανένα κέρδος για τους ίδιους.
Επίλογος: Προφανώς το θέμα δεν είναι οι πατάτες, μην τρελαθούμε. 9 ευρώ έκαναν τα 30 κιλά, και τις τελευταίες ημέρες μπορούσες να βρεις την ίδια ποσότητα και ποιότητα με 11 και 12 ευρώ, δηλαδή το παραπάνω ποσό ήταν όσο κοστίζει ένας καφές. Το θέμα είναι πως όταν βάζεις έναν πολίτη στην λογική μιας συμμετοχικής διαδικασίας και αυτός δείχνει την καλύτερη διάθεση να συμμετέχει και για συμβολικούς και για ουσιαστικούς λόγους (όπως το να πάρουν ένα μάθημα οι μεσάζοντες) η απογοήτευση που νοιώθει όταν διαπιστώνει ότι έχει να κάνει με μία κατάσταση «χημείο» και κλωτσοπατινάδας, είναι μεγάλη. Και εκεί χάνεται το στοίχημα. Διότι επαναλαμβάνω, εδώ δεν χρειαζόταν χρήμα. Οργάνωση χρειαζόταν…


Από www.zonews.gr

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ Η. ΜΟΣΧΟΝΑ



Κε Δήμαρχε,
Όπως γνωρίζεται η Διεύθυνση Περιβάλλοντος αποτελεί την νευραλγικότερη Διεύθυνση του Δήμου μας. Με δική σας απόφαση μου αναθέσατε την ευθύνη της για δύο χρόνια. Πιστεύω ότι ανταποκρίθηκα στην υποχρέωση μου συμβάλλοντας σε ουσιαστικές βελτιώσεις στη λειτουργία της.

Παρ’ όλα αυτά σε ανύποπτο χρόνο ζητήσατε την παραίτησή μου χωρίς να την αιτιολογήσετε, ενώ υπάρχουν σε εκκρεμότητα σημαντικά έργα που έχουν δρομολογηθεί.
Αναγνωρίζοντας το δικαίωμα στον Δήμαρχο των αποφάσεων της επιλογής των συνεργατών του, σας υποβάλλω την παραίτησή μου από την θέση του Αντιδημάρχου της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος.
Η εμπιστοσύνη και η καλοσύνη δεν είναι σημάδια αδυναμίας και απόγνωσης αλλά δύναμης και αποφασιστικότητας.
Εύχομαι στον διάδοχο μου επιτυχία στο έργο του.

Ο Αντιδήμαρχος
Ηλίας Μοσχονάς

Από το www.xtypos.gr